WYSYŁKA

Drogie Klientki i drodzy Klienci sklepiku Tulki:)

Chciałam się z Wami podzielić moimi myślami, które nasunęły mi się w trakcie pierwszych miesięcy sprzedaży, abyście mieli pełny obraz jak działa sklepik.
Zacznę od uwagi dotyczącej sposobu w jaki składacie zamówienie, otóż na samym końcu procedury kupowania znajduje się przycisk z napisem „złóż zamówienie” i bardzo ważne jest aby kliknąć na niego bo wówczas zamówienie jest zakończone i natychmiast pojawia się u mnie informacja o nim.
Jeżeli tego nie zrobicie to zamówienie ląduje w „niedokończonych” i niestety nie będzie zrealizowane..
Jeżeli zamówienie jest złożone poprawnie to powinniście otrzymać na adres Waszego emaila potwierdzenie.

Czas wysyłki liczony od momentu złożenia zamówienia w sklepiku do dnia wysyłki jest zmienny i zależy od kilku czynników:

1.od wybranej formy płatności:

-jeżeli płacicie kartą wówczas w sklepiku, równocześnie ze złożonym zamówieniem, pojawia mi się informacja o dokonanej płatności i mogę od razu je realizować
-jeżeli płacicie przelewem, wówczas czekam aż pojawi się przelew na koncie i dopiero wtedy zaczynam pakować,
ponieważ oczekiwanie na przelew może potrwać i 3 do 5 dni dlatego jeżeli zależy Wam na czasie bardzo proszę o przesłanie na mój adres e-mailowy potwierdzenia przelewu, wówczas przystępuję od razu do realizacji tego zamówienia
-jeżeli wybieracie opcję „za pobraniem” wówczas zamówienie jest realizowane od razu

2.od liczby zamówień:

-jeżeli nie ma kolejki wówczas zamówienie wysyłam następnego dnia ( oczywiście po spełnieniu warunków dotyczących płatności o czym pisałam wcześniej)
-jeżeli jest kolejka to realizuję zamówienia zgodnie z kolejką 🙂 i tu chciałam dodać, że zamówienia złożone w piątek może się zdarzyć że będą wysłane dopiero we wtorek, wynika to z tego, że najwięcej zamówień przychodzi w ten dzień i w weekend i potrzebuję więcej czasu na ich przygotowanie

3.od wybranego asortymentu:

-jeżeli mam w sklepiku wszystko co zostało zamówione to paczkę wysyłam od razu ( oczywiście po spełnieniu wcześniej wymienionych warunków)
– natomiast, jeżeli brakło mi jakiegoś zamówionego artykułu wówczas kontaktuję się telefonicznie i ustalamy co mam robić, klient wówczas może zrezygnować z niego lub wybrać zamiennik albo poczekać na dostawę brakującej rzeczy.

4. i oczywiście od poczty…i jak wszyscy wiemy w okresie przedświątecznym wydłuża się znacząco, np.czas oczekiwania na paczkę priorytetową może zmienić się z dwu nawet do siedmiu dni,
wówczas tylko spokój może nas uratować i śledzenie Waszej przesyłki na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl/
gdzie można wpisać numer paczki, który wysyłam e-mailem po nadaniu paczki.

Koszt wysyłki zależy od wybranej opcji i tak :

– paczka ekonomiczna płatna przelewem 13zł
– paczka ekonomiczna płatna „za pobraniem” 18.50zł (poczta pobiera opłatę za przelew)
– paczka priorytetowa płatna przelewem 15zł
– paczka priorytetowa płatna „za pobraniem” 21zł
– na życzenie organizuję wysyłkę kurierem i wówczas ten koszt wynosi 25zł

Powyższe ceny dotyczą wysyłki paczek o standardowej wadze tj.do 1kg, przy zakupach przekraczających tę wagę, różnicę wynikającą z wyższych opłat ponoszę ja i jest to forma upustu dla większych zamówień.

Bardzo proszę,zapoznajcie się z poniższym regulaminem sklepu aby mieć pełny obraz jak działa sklepik 🙂

Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne

Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym zlokalizowanym na platformie internetowej www.tulka.pl oferowanych do sprzedaży przez Tulka Katarzyna Tulak, z siedzibą w Częstochowie ul.Pułaskiego 59/65m39

2. Ochrona danych osobowych

Wasze dane osobowe podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia i podlegają ochronie stosownie do obowiązujących przepisów.
Dane osobowe nie są udostępniane innym firmom dla celów marketingowych.

3. Oferowany towar

Wszystkie produkty wystawione na sprzedaż są nowe, wolne od wad fizycznych i zawierają rzeczywisty opis wielkości, kształtu, materiału oraz przedstawiające je zdjęcie.
Nieznaczna różnica w wyglądzie otrzymanego towaru względem prezentowanego na zdjęciu wynika z rożnych ustawień i parametrów monitora Klienta.
W przypadku wątpliwości co do kolorystki przed zakupem skontaktujcie się ze mną.

4. Transakcja

Do złożenia zamówienia, konieczne jest założenie konta użytkownika i podanie niezbędnych danych osobowych. Wybieracie również swój login i hasło, które pozwolą Wam się identyfikować na stronie Sklepu przy kolejnych zakupach.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

Wyjątek stanowi przerwa urlopowa, o której Was poinformuję z wyprzedzeniem na stronie głównej. Podczas przerwy urlopowej można składać zamówienia, będą one jednak realizowane w kolejności ich wpływania, od pierwszego dnia roboczego po zakończeniu przerwy urlopowej.

Po złożeniu zamówienia otrzymujecie e-mailem „Potwierdzenie złożenia zamówienia”. Jeżeli go nie otrzymacie to coś jest nie tak i wówczas proszę Was o kontakt.

Warunkiem realizacji zamówienia jest dokonanie opłaty za zakupione przedmioty.

W przypadku braku dostępności towaru u dostawcy przysługuje mi prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży . Wpłacone przez Was pieniądze zostaną wówczas zwrócone na wskazany przez Was rachunek bankowy.

Zamówiony towar dostarczam za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

Zgodnie z poniższym cennikiem wysyłkowym:

– paczka ekonomiczna płatna przelewem 13zł
– paczka ekonomiczna płatna „za pobraniem” 16zł (poczta pobiera opłatę 3zł za przelew)
– paczka priorytetowa płatna przelewem 15zł
– paczka priorytetowa płatna „za pobraniem” 18zł
– list polecony priorytetowy płatny przelewem 8 zł

5. Formy płatności

Możliwe są następujące formy płatności, a wybór formy należy do Was :

5.1 przelewem bankowym (przedpłata)
5.2 za pośrednictwem systemu PayPal
5.3 za pobraniem, z chwilą dostarczenia przesyłki z towarem.

W przypadku braku opłaty w terminie 10 dni od daty złożenia zamówienia zamówienie zostanie anulowane.

6. Zwrot towaru i anulowanie transakcji

Jeżeli z ważnych powodów chcecie zrezygnować z dokonanych zakupów wówczas poinformujcie mnie o tym w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu i wyślijcie pisemne oświadczenie listem poleconym lub załączcie do paczki ze zwracanym towarem.
Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania, każdy element musi być kompletny i oryginalnie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, bez znamion użytkowania.
Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić nie później niż w 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży.

W przypadku wad fizycznych zakupionego towaru, które przeoczyłam, proszę skontaktujcie się ze mną w terminie 10 dni od stwierdzenia wady.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracam natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony wymienię na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu) zwrócę nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuję inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

To chyba tyle, jeżeli macie jakieś pytania , proszę kontaktujcie się ze mną tel. 726 599 121

Będę bardzo wdzięczna, jeżeli zechcecie w komentarzu wyrazić swoją opinię i uwagi jak Waszym zdaniem działa sklepik, pozwoli mi to na usuwanie usterek i słabych punktów i poprawę jakości obsługi ..
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

9 odpowiedzi na „WYSYŁKA

  1. aleksandra pisze:

    Witam!
    Pani Kasiu jaki jest koszt wysyłki towaru ze sklepiku:)?

    • iwona plonka pisze:

      Witam Pani Kasiu, pytając kiedyś czy wysyła pani paczki za granice, odpisała pani ze tak. Próbowałam złożyć dzisiaj zamówienie, ale wyskakuje mi informacja że pod wskazany adres paczka nie wysyłają państwo. Chodzi mi o wysłanie paczki do UK.pozdrawiam iwona

      • kakachna pisze:

        Dzień dobry Iwonko 🙂 Chodzi o to, że każdą wysyłkę za granicę ustalam indywidualnie, w zależności od oczekiwań..proszę Cię bardzo o kontakt e-mailowy, najpierw trzeba ustalić koszt wysyłki i jeżeli to zaakceptujesz to wówczas złożysz zamówienie 🙂 Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

  2. Iwona pisze:

    Witam Kasiu, podaje swój email. Evon72@tlen.pl, pozdrawiam

  3. Hania pisze:

    Witam zamówiłam wczoraj kilka drobiazgów i nie otrzymałam e-maila potwierdzającego, wydaje mi się, że wszystko robiłam poprawnie 🙂 Pozdrawiam ciepło 🙂

  4. Ilona pisze:

    Witam roszę mi doradzić, zczego wykonać spód ( raczej kupie u Pani) żeby wianek nie zatonął na wodzie? szukam jakiejś bazy pod wianek na noc kupały:) czekam na odpowiedź bardzo bradzo 😀

  5. drwal pisze:

    W życiu nie widziałem, żeby ktoś tak dobrze wyjaśnił jak składać zamówienia.

Możliwość komentowania jest wyłączona.